RE/MAX Finland
Valitut työt

RE/MAX Finland

RE/MAX on maailman suurin kiinteistönvälitystoimisto. Suomessa RE/MAX on toiminut vuodesta 2007 ja se on positioitunut haastamaan asemansa vakiinnuttaneita pankkisidonnaisia toimistoja. Don & Branco on ollut RE/MAXin markkinointikumppani vuodesta 2017 alkaen. Tänä aikana yritys on kasvanut sekä välittäjien että toimistojen lukumäärässä ja on tällä hetkellä Suomen toisiksi suurin kiinteistönvälitystoimisto.

Haaste

Päämäärämme RE/MAX Finlandin kanssa on ollut luoda raikas ja lähestyttävä visuaalinen ilme markkinointiin, joka erottuu kilpailijoista ystävällisyydellään. RE/MAXilla oli tarve saada markkinointiin vahva kattokonsepti, jonka alla tekeminen on yhtenäistä läpi organisaation.

Ratkaisu

Yhteistyömme RE/MAXin kanssa on kattanut mainonnan eri medioissa televisiosta ja radiosta sanomalehtimainontaan, verkkomarkkinoinnin kaikkiin muotoihin sekä esitteisiin ja muihin markkinointimateriaaleihin. Työhön on kuulunut monipuolisia teksti- ja kuvasisältöjä animaatiota ja videota myöten, joita ovat käyttäneet myös RE/MAXin toimistot kansainvälisesti.

Yksi merkittävimmistä projekteistamme on ollut “Aina vähän enemmän” -televisiokampanja, jonka Don & Branco ideoi ja käsikirjoitti päämääränään tuoda RE/MAX Finlandille positiivista näkyvyyttä sekä uudistaa yrityksen brändiä värikkäällä ja energisellä otteella.

Teemme yhteistyötä myös suoraan RE/MAX-toimistojen kanssa ympäri Suomea. Markkinointikumppanuuden lisäksi vastaamme myös verkkosivujen suunnittelusta.

Tulokset

Don & Branco on ylpeä saatuaan olla tärkeä osa RE/MAXin kasvua yhdeksi Suomen merkittävimmistä kiinteistönvälittäjistä. RE/MAX on erittäin kilpailulla alalla nostanut henkilöstönsä määrää 150 välittäjällä yhteistyömme aloittamisen jälkeen. 5 vuodessa kasvua henkilöstössä on ollut 33%.

Lisätietoja referenssistä voit kysellä:

Henrik Kaila

Lisää töitämme

Renta

Renta

Pohjoismaiden alasivut kattava multisite-ratkaisu konevuokrausalan edelläkävijälle.
Sizzle Station

Sizzle Station

Visuaalinen ja verbaalinen brändiuudistus suositulle aasialaiselle ravintolaketjulle.
Riviera

Riviera

Viiden tähden käyttäjäkokemuksella varustettu verkkosivusto ja varausjärjestelmä suositulle elokuvateatterille.
Luckiefun’s

Luckiefun’s

Leikkisä visuaalinen identiteetti ja verkkosivusto Suomen suurimmalle sushiravintolaketjulle.
Burger Dojo

Burger Dojo

Herkullisen erottuva brändi-identiteetti ja verkkosivusto uudelle hampurilaisravintolalle.
Finlandia-talo

Finlandia-talo

Arkkitehtoonisen käyttäjälähtöinen verkkosivusto ikoniselle tapahtumatalolle.