Mietityttääkö joskus, mitä se sisällöntuotanto oikein on?

 

Kaikki jauhavat, että yrityksen pitää tarjota jatkuvasti sisältöä tai muuten et ole yhtään mitään ja asiakkaat häipyvät räkäisesti nauraen. Kaiken maailman content strategistit ja sisältögurut vaikuttavat vähän epäilyttäviltä hiippareilta – löytyykö heiltä todella salattua tietoutta asiakkaiden hurmaamisesta vai onko kyse pelkästä vedätyksestä?

No, tämä mystisyyden verho ei raotu aivan yhdellä kyllä/ei-vastauksella, mutta onneksesi voit lukea asiasta lisää tästä sisällöntuotannon opaskirjasta. Sitä selaamalla saat hieman tolkkua siitä, mitä nämä sisältögurut salaisissa rituaaleissaan puuhaavat. Samalla opit itsekin muutaman sisältötempun, joiden avulla teet itsestäsi ja yrityksestäsi kiinnostavamman, erottuvamman ja vakuuttavamman.

Saat vastaukset kysymyksiin, jotka ovat valvottaneet sinua yön pimeinä tunteina. Miten opit tuntemaan asiakkaiden tarpeet paremmin ja saavutat tavoitteesi? Miten kerrot yritystarinan, joka puhuttelee ihmisiä? Miten teet toimivaa kuva- ja videosisältöä? Miten käytät sosiaalista mediaa tehokkaasti ja kohtaat näppäimistöjen takana väijyvät ihmismassat? Miten teet vanhempasi ylpeiksi ja vanhat koulukaverit kateellisiksi? Milloin Rod Stewart oli väärässä? Kuka oli maailman ensimmäinen social storytelling human engagement content strategist?

Tilaa ilmainen 32-sivuinen opaskirja sähköpostiisi ja ota sisällöntuotannon perusteet haltuun.
 
 

 
 
 
 
Vain tämän lomakkeen täyttäminen erottaa sinut väkevästä faktatiedosta ja kirkkaammasta tulevaisuudesta



 

 

Lataamalla tiedoston hyväksyt, että Don & Branco Oy voi olla yhteydessä sinuun sähköpostitse ja/tai puhelimitse.