Mistä luova suunnittelu koostuu?

Suurin osa toiminnastamme liittyy luovaan suunnitteluun – tapahtuu se sitten konseptisuunnittelun tai käytännön toteutuksen tasolla. Konseptointi voi tarkoittaa esimerkiksi asiakkaamme mainoskampanjan, yleisen viestinnän tai verkkopalvelun toiminnallisuuksien suunnittelua. Yleisiä käytännön toteutuksia ovat taas vaikkapa yritysilmeen, verkkosivuston ulkoasun, televisiospotin tai pienimmillään yksittäisen pakkauksen tai käyntikortin suunnittelu.

 

Toimiva brändi erottuu

Millaisen ensivaikutelman haluat antaa yrityksestäsi tai tuotteestasi? Sen sijaan että toistaisimme alalla esiintyviä yleisiä ratkaisuja pyrimme aina kuuntelemaan asiakkaidemme erityistarpeita ja luomaan persoonallisia toteutuksia, jotka jäävät mieleen. Kilpailijoistaan myönteisesti erottuva brändi myös huomataan ja menestyy paremmin.

 

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä Henrik Kailaan tai täytä yhteydenottolomake.
 

Henrik

 
Katso myös:
» Referenssit
» Konseptit ja kampanjat
» Sisältö
» Kuva- ja videotuotanto