Sosiaalisen median hallinta

Toimistollamme on kokemusta eri aloja edustavien yritysten Facebook-, Twitter-, LinkedIn- ja Instagram-sivujen sekä blogien ylläpidosta. Tuotamme kohderyhmille suunnattua sisältöä, kilpailuja sekä muita ajankohtaisia julkaisuja, joita myös usein mainostetaan näkyvyyden parantamiseksi. Seuraamme julkaisujen suosion, jakojen ja tykkäysten määrää sekä niiden vaikutusta verkkosivuston tapahtumiin ja raportoimme näistä asiakkaillemme. Sisällöntuotannon ja mainonnan yhdistämisellä voidaan kasvattaa tunnettuutta sekä lisätä brändin saavuttaman yleisön määrää huomattavasti.

 

Sosiaalisen median strategia

Sosiaalista mediaa kannattaa lähestyä sosiaalisen median strategian kautta. Sisältö on avainasemassa myös sosiaalisessa mediassa. Sisällönsuunnittelu ja –tuotanto syntyy yhdessä asiakkaan oman tiimin kanssa, sillä vahva yhteistyö merkitsee toimivia tuloksia. Strategiaan kuuluu myös tavoitteiden ja kohderyhmien määrittely sekä valinta. Tuotamme myös sosiaalisen median ohjeistuksia organisaatioiden käyttöön ja järjestämme koulutuksia eri kanavien käytöstä.

 

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä Arno Männistöön tai täytä yhteydenottolomake.

Arno

Katso myös:
» Referenssit
» WordPress-verkkosivut
» Drupal-verkkopalvelut
» Verkkomainonta