Brändityöpaja
Toni Lähteen vetämä brändityöpaja haastaa tapasi ajatella brändiä digitaalisessa maailmassa.
Mikä yhdistää markkinajohtajayrityksiä? Strategisesti suunniteltu ja kohderyhmää puhutteleva brändi tietenkin. Vahva brändi on VIP-lippusi menestykseen, sillä se auttaa yritystä erottumaan massasta ja kilpailemaan myös muilla mittareilla kuin edullisella hinnalla.
Brändityöpajan vaiheet
Brändityöpaja rakentuu taustoittavasta kyselystä, Toni Lähteen vetämän työpajan tehtävistä ja yhteenvedosta projektin päätteeksi.
TAUSTAKYSELY
Ennakkotehtävissä pureudumme juuri teidän brändinne haasteisiin, tavoitteisiin ja toiveisiin sekä luomme raamit itse työpajalle.
BRÄNDITYÖPAJA
Päivän kestävän workshopin osallistavat tehtävät keskittyvät brändistrategian eri osiin, kuten brändin tarkoitukseen, erottavaan tekijään ja positiointiin.
YHTEENVETO TYÖPAJASTA
Poimimme massasta olennaisimmat ja koostamme työpajan tehtävien pohjalta brändistrategian keskeisimmät rakennuspalat käyttöönne.
Työpajan kustannus
Vaihtoehto 1:
Brändin perusta
Sisältää päivän työpajan, jossa pureudumme brändistrategian osiin: brändin tarkoitus, visio, missio, arvot, brändilupaus, brändin tarina, erottava tekijä ja positiointi.
KUSTANNUS: 3 000 €
Vaihtoehto 2:
Brändin perusta
+ brändipersoona
Sisältää 2 päivän työpajaa, joissa pureudumme brändistrategian osiin: brändin tarkoitus, visio, missio, arvot, brändilupaus, brändin tarina, erottava tekijä ja positiointi ja brändipersoonan osiin: brändiarkkityyppi, verbaalinen identiteetti ja visuaalinen identiteetti.
KUSTANNUS: 5 000 €