Brändin anatomia minuutissa

Brändin anatomia minuutissa -sarjassa brändineuvonantaja Toni Lähde pilkkoo brändityön helposti omaksuttaviin osiin, jotka auttavat brändiäsi menestymään.

Sisältösarjan avulla opit ymmärtämään brändin merkityksen, inspiroidut parhaista esimerkeistä ja saat selville Suomen tunnetuimman brändistrategin vinkit vahvan brändin rakentamiseen.

Brändin ABC

Ensimmäisessä jaksossa selvitämme mikä on brändi ja miksi brändin kehittämisen pitäisi kiinnostaa jokaista markkinointipäättäjää.

Jos et ole brändi, olet hyödyke. Ja hyödykkeen voi vaihtaa toiseen hetkessä. Brändiä ei, sillä se ei myy tuotetta, vaan kokemuksia, tunteita ja ideologioita, jotka ovat kohderyhmälle merkityksellisiä. Siksi brändi on yrityksen tärkein voimavara.

Lue lisää

Brändin tarkoitus

Toisessa jaksossa pureudumme brändin tarkoitukseen, joka on yksi keskeisimmistä käsitteistä brändistrategiassa.

Brändin tarkoitus määrittelee, miksi brändi on olemassa pelkän voiton tavoittelun ulkopuolella. Kun brändi löytää tarkoituksensa, se luo syvemmän yhteyden asiakkaisiinsa. Se muuttaa kuluttajan valinnan sattumanvaraisesta strategiseksi.

 

Brändin tarkoitus

Lisää tulossa pian…

Tutustu sillä välin Toni Lähteen brändityöpajaan, joka haastaa tapasi ajatella brändiä digitaalisessa maailmassa. Autamme rakentamaan brändistäsi voimavaran, joka kestää aikaa ja kilpailua.

Tutustu brändityöpajaan