Uusimmat artikkelit

Don & Brancon brändityön resepti
Brändi-identiteetti on kuin resepti, joka määrittää miten yritys viestii, mitä se viestii ja millaisia tunteita se herättää.
Tässä artikkelissa paljastamme Don & Brancon brändityön reseptin. Erottuvat brändit syntyvät käsityönä Helsingin Bulevardilla, kunhan strategiamyllymme on ensin jauhanut niiden syvimmän olemuksen esiin.
Lue lisää
Don & Brancon verkkopalveluiden prosessi
Käyttäjäystävälliset verkkopalvelut eivät synny sammiossa, vaan Helsingin Bulevardilla, jossa teknologia kohtaa luovuuden.
Lue lisää
Don & Brancon markkinoinnin suunnittelun kivijalka
Älä kaada rahaa tyhjään kaivoon, vaan anna Bulevardin asiantuntijoiden vinkata mitkä markkinoinnin panostukset tuovat sijoituksillesi satoa.
Lue lisää
Analytiikka tietää keitä asiakkaasi ovat, mutta tiedätkö sinä?
Uskotko tietäväsi keitä asiakkaasi ovat? Entä tiedätkö milloin ja millä tavalla he ostavat mieluiten? Todennäköisesti et, mutta analytiikka sen sijaan tuntee heidät kaikki.
Lue lisää
Strategia on verbi
Väitämme, että strategia on oikeastaan teonsana. Paraskaan strategia ei voi toimia, jos sitä ei jalkauteta jokapäiväiseen toimintaan, vaan se suljetaan mappiin ja unohdetaan kulmahuoneen ylähyllylle pölyttymään.
Lue lisää
Mitä on luova suunnittelu?
Luovuus on olennainen osa markkinointialan identiteettiä, mutta mistä asiakas oikein maksaa ostaessaan luovaa suunnittelua?
Lue lisää
Nuotiopiiristä narratiiviksi – miksi tarinallistaminen tehoaa?
Tarinallistaminen ei ole pelkästään tapahtumien kuvaamista juonirakenteen ympärille, vaan se näkyy, tuntuu, maistuu ja tuoksuu kaikissa brändin kohtaamisissa.
Lue lisää
Ydinviesti on markkinointisi keihäänkärki
Keihäänkärkeä käytetään edelleen metsästysvälineenä – myös vertauskuvallisessa merkityksessä, kuvaamaan asiakashankinnan kannalta tärkeimmän viestin kiteyttämistä. Terävä ydinviesti osuu kohderyhmääsi kuin keihäänkärki.
Lue lisää
Hyvällä briiffillä vai hyvällä tuurilla? (avoin kirje mainostoimiston asiakkaalle)
Kuinka pakollisena kulueränä usein pidetty markkinointi käännetään kannattavuutta parantavaksi sijoitukseksi?
Lue lisää
Palvelumuotoilu on oksymoroni
Palvelumuotoilu on kaikkien huulilla oleva hype-termi, mystinen loitsu, joka ääneen lausuttuna saa aikaan huikeita tuloksia, luo kilpailuetua ja globaalia pöhinää.
Lue lisää