Home
Valitut työt

Fulvisol

Fulvisol on tuote- ja palvelutiedonhallinnan palveluita tarjoava yritys. Yrityksen perustajat olivat tehneet itse visuaalisen ilmeen ja verkkosivun, eivätkä ne tukeneet heidän tavoitteitaan ja ilmentäneet identiteettiä. Yrityksen toimiala ja palvelut ovat vaikeita ymmärtää ja alalla puhutaan usein kimuranttia konsulttijargonia, joten he halusivat kommunikoida kielellä, joka ymmärretään. Yrityksen tavoitteena on myös palvella paremmin kansainvälisiä yleisöjä, jonka takia verkkosivustolta vaadittiin uskottavuutta.

Suunnittelimme yritykselle uuden brändi-identiteetin, joka käsitti sekä visuaalisen että verbaalisen brändi-identiteetin ja -strategian. Työ jatkui markkinointistrategian rakentamisella ja tukemalla erilaisten konkreettisten materiaalien suunnittelussa, joilla he jalkauttivat brändiä henkilökunnalleen.

Uusi brändi nosti esiin valloittavista persoonista muodostuvan henkilökunnan, jonka on heidän bisneksensä tärkein työkalu. Sivustosta tehtiin helppokäyttöinen ja juuri heille sopivan kokoinen, sillä myös sen tarkoituksena oli tuoda ilmi yrityksen perusviestiä, “Teemme sekavasta selkeää“.

Meistä sanottua
“Ajateltiin staattisina nettisivuina projektia, auennut kuitenkin matkana fulvisolin sisällä ja jouduttu tutustumaan omaan ja itseensä. Ollaan opittu paljon omasta firmasta. Myös tekeminen ollut hauskaa. Tosi tyytyväisiä siihen mitä on syntynyt.”

“Laitettu meidät pohtimaan ja ajattelemaan sitä mitä me tehdään ja saatu työstettyä siitä erittäin hyvää selkokielistä tekstiä.”

“Kesti vähän aikaa tajuta kuinka hyvä D&B on. Visuaalinen puoli on ihan uskomaton.”