Diilistä tuttu brändiasiantuntija Toni Lähde Don & Brancon neuvonantajaksi
Toni Lähde vahvistaa digitaalisen bränditoimisto Don & Brancon rivejä. Yhteistyö tarjoaa yritys-ja kuluttajabrändeille työpajatyöskentelyn kautta uuden näkökulman brändin rakentamiseen digitaalisessa ympäristössä.
Toni Lähteen vuosikymmenten kokemus kansainvälisten brändien rakentamisesta yhdistyy Don & Brancon asiantuntemukseen digitaalisesta brändimarkkinoinnista Lähteen siirtyessä yritykseen Brand & Marketing Advisoriksi. Uudessa neuvonantajan roolissaan Lähde keskittyy vetämään brändin ja markkinoinnin auditointeja digitaalisuuden näkökulmasta ja rakentamaan brändistrategioita.
Lähteen operatiivinen rooli MacWellillä päättyi vastikään, mutta hän jää yritykseen omistajaksi. Alkuvuosi on ollut hedelmällistä aikaa hioa uutta brändityöpajapalvelua, joka on nyt valmis kirkastamaan yritysten brändistrategian konkreettisten työpajojen avulla. Lisäksi palvelu ohjaa yrityksen brändiä digimaailmaan sopivaksi. Yhden päivän workshop pureutuu brändistrategian eri osiin, kuten brändin tarkoitukseen, erottavaan tekijään ja brändipersoonaan.
Lähde tuo työpajoihin mukanaan vuosien näkemyksensä brändityöstä sekä kansallisilta että kansainvälisiltä markkinoilta. Don & Brancon asiantuntijat puolestaan tuovat ymmärryksen digitaalisen brändin vaatimuksista eri kohtaamispisteissä.
– Ajattelutavan muuttaminen muuttaa maailmaa, ja menestyksen edellytykset täyttävä yritysbrändi luodaan ainoastaan laadukkaiden työpajojen kautta. Kaikki muu on itsensä huijaamista, toteaa Lähde. Ja nämä Don & Brancon kanssa yhteistyössä rakennetut työpajat ovat sellainen raketti yrityksille, että oksat pois!
Don & Brancon rennon ihmisläheinen ote ja digitaalinen asiantuntemus ovat vakuuttaneet Lähteen jo aiemmissa yhteistyöprojekteissa. Lähde on yhdessä Don & Brancon toimitusjohtajan Henrik Kailan ja suunnittelutiimin johtajan Matti Virtasen kanssa ollut mukana perustamassa sosiaalisen median toimisto Dunbaria ja tehnyt yhteistyötä brändiprojekteissa myös copywriter Vanessa Weckströmin ja AD Mira Visannon kanssa.
– Digitaalisuus on brändien elinehto tänä päivänä, kun kohtaamiset kohderyhmän kanssa ovat siirtyneet yhä enemmän onlineen, oli kyse sitten verkkopalvelusta tai markkinointitoimenpiteistä. On huikeaa saada Suomen tunnetuin brändistrategi vahvistamaan asiantuntijatiimiämme ja päästä rakentamaan digitaalisesti entistä vaikuttavampia brändejä, iloitsee Kaila yhteistyöstä.
– Brändistä kasvaa pysäyttämätön voima silloin, kun todellinen luovuus kohtaa asiakkaille aidosti merkityksellisen sisällön, ja se täällä osataan, jatkaa Lähde.
Tutustu Toni Lähteen brändityöpajaan
Lisätietoja aiheesta voit kysellä:
Lisää samankaltaista luettavaa
Mitä on luova suunnittelu?
Luovuus on olennainen osa markkinointialan identiteettiä, mutta mistä asiakas oikein maksaa ostaessaan luovaa suunnittelua?
Lue lisääYdinviesti on markkinointisi keihäänkärki
Keihäänkärkeä käytetään edelleen metsästysvälineenä – myös vertauskuvallisessa merkityksessä, kuvaamaan asiakashankinnan kannalta tärkeimmän viestin kiteyttämistä.
Lue lisääBrändin kilpailuetu
Brändin anatomia minuutissa -sarjan kolmannessa jaksossa selvitämme mistä brändin kilpailuetu muodostuu ja mitä merkitystä sillä on liiketoimintaan.
Lue lisää