Uusimmat artikkelit
 
          
        Don & Brancon teesit tekoälyn älykkääseen käyttöön
Modernin markkinointitoimiston käsissä tekoäly on työkalu, jolla hyvistä ideoista jalostuu erinomaisia.
Lue lisää 
    Codemate ja Don & Branco syventävät yhteistyötään WordPress- ja verkkokauppakehityksessä
Don & Brancon ja Codematen kumppanuus syvenee entisestään, kun Codematen operatiivinen johtaja Jukka Katajaharju aloittaa advisor-roolissa Don & Brancon hallituksessa.
Lue lisää 
    Onko kuluttaja kultakala kolmen sekunnin muistilla?
Eikö kuluttaja tiedä, mitä tahtoo, ellei joku tule kertomaan, mikä on muodissa ja mitä pitää ostaa? Onko hän vain tuuliviiri, joka heiluu trendien mukana mieltä vailla?
Lue lisää 
    Saako mitään enää ostettua, 
jos netti räjähtäisi huomenna?
      Verkkokauppa syö bisneksestä koko ajan isomman siivun toimialasta riippumatta. Se vie kaikesta kaupasta tällä hetkellä noin 20% ja joillain aloilla sitäkin enemmän – elektroniikasta jopa 40%.
Lue lisää 
    Millainen olisi maailma ilman brändejä?
Mistä brändi muodostuu ja mitä se ihmisille antaa?
Lue lisää 
    Don & Brancon strategia- ja brändityö mahdollisti Hybridiarena Hypen yhteistyön HOK-Elannon kanssa
Hybridiarena Hype tarjoaa pääkaupunkiseudun monipuolisimman kattauksen aktiiviseen elämään.
Lue lisää 
    Brändi on yrityksesi tärkein sijoitus
Mikä yhdistää melkein kaikkia markkinajohtajayrityksiä? Strategisesti suunniteltu ja kohderyhmää puhutteleva brändi tietenkin.
Lue lisää 
    Miksi WordPress on  alustoista suurin ja kaunein?
Don & Brancon toimiston keittiöstä löytyy kahvikuppi, jossa lukee I <3 WordPress. Ei siis ole salaisuus, että vannomme juuri tämän alustan nimeen.
Lue lisää 
    Brändimarkkinointi vai taktinen mainonta?
Brändimarkkinointi ja taktinen mainonta eroavat toisistaan kuin sprintti ja maratoni. Molempia kuitenkin tarvitaan liiketoiminnan kasvuun, oikeassa suhteessa ja laadukkaasti toteutettuna.
Lue lisää 
    Brändipositio
Kuudes Brändin anatomia minuutissa -jakso on nyt julkaistu.
Lue lisää 
    Brändin kohderyhmä
Brändin anatomia minuutissa -sarjan viidennessä jaksossa avaamme, miksi brändin kohderyhmää ei voi määritellä vain demografisten olettamien kautta
Lue lisää 
    Brändin arvolupaus
Brändin anatomia minuutissa -sarjan neljännessä pohdimme mikä on arvolupauksen tarkoitus ja kuinka ylivertainen arvolupaus luodaan.
Lue lisää 
    Brändin kilpailuetu
Brändin anatomia minuutissa -sarjan kolmannessa jaksossa selvitämme mistä brändin kilpailuetu muodostuu ja mitä merkitystä sillä on liiketoimintaan.
Lue lisää 
    Brändin tarkoitus
Brändin anatomia minuutissa -sarjan toisessa jaksossa pureudumme brändin tarkoitukseen, joka on yksi keskeisimmistä käsitteistä brändistrategiassa.
Lue lisää 
    Brändin ABC
Brändin anatomia minuutissa -sarjan ensimmäisessä osassa selvitämme mikä on brändi ja miksi sen kehittämisen pitäisi kiinnostaa jokaista markkinointipäättäjää.
Lue lisää 
    Diilistä tuttu brändiasiantuntija Toni Lähde Don & Brancon neuvonantajaksi
Toni Lähteen vuosikymmenten kokemus kansainvälisten brändien rakentamisesta yhdistyy Don & Brancon asiantuntemukseen digitaalisesta brändimarkkinoinnista.
Lue lisää 
    Kolme tapaa rakentaa sosiaalisen median sisältösuunnitelma
Halusimme helpottaa elämääsi ja auttaa sinua suunnittelemaan sisältöjä, joista seuraajasi tykkäävät.
Lue lisää 
    Milloin verkkosivu-uudistus on paikallaan?
Vanhassa vara parempi – paitsi, jos kyse on huonosti toimivasta verkkosivustosta. Milloin verkkosivu-uudistus sitten kannattaa tehdä?
Lue lisää 
    Digimarkkinoinnin trendit 2024
Vaikka parhaat ideat ovat mielestämme ajattomia, ei trendien haistelu ole tiettävästi vielä satuttanut ketään.
Lue lisää 
    Don & Brancon WordPress-prosessi
Käyttäjäystävälliset verkkopalvelut eivät synny sammiossa, vaan Helsingin Bulevardilla, jossa teknologia kohtaa luovuuden.
Lue lisää 
    Don & Brancon markkinoinnin suunnittelun kivijalka
Älä kaada rahaa tyhjään kaivoon, vaan anna Bulevardin asiantuntijoiden vinkata mitkä markkinoinnin panostukset tuovat sijoituksillesi satoa.
Lue lisää 
    Don & Brancon brändityön resepti
Brändi-identiteetti on kuin resepti, joka määrittää miten yritys viestii, mitä se viestii ja millaisia tunteita se herättää.
Lue lisää 
    Analytiikka tietää keitä asiakkaasi ovat, mutta tiedätkö sinä?
Uskotko tietäväsi keitä asiakkaasi ovat? Entä tiedätkö milloin ja millä tavalla he ostavat mieluiten? Todennäköisesti et, mutta analytiikka sen sijaan tuntee heidät kaikki.
Lue lisää 
    Strategia on verbi
Väitämme, että strategia on oikeastaan teonsana. Paraskaan strategia ei voi toimia, jos sitä ei jalkauteta jokapäiväiseen toimintaan, vaan se suljetaan mappiin ja unohdetaan kulmahuoneen ylähyllylle pölyttymään.
Lue lisää 
    Mitä on luova suunnittelu?
Luovuus on olennainen osa markkinointialan identiteettiä, mutta mistä asiakas oikein maksaa ostaessaan luovaa suunnittelua?
Lue lisää 
    Nuotiopiiristä narratiiviksi – miksi tarinallistaminen tehoaa?
Tarinallistaminen ei ole pelkästään tapahtumien kuvaamista juonirakenteen ympärille, vaan se näkyy, tuntuu, maistuu ja tuoksuu kaikissa brändin kohtaamisissa.
Lue lisää 
    Ydinviesti on markkinointisi keihäänkärki
Keihäänkärkeä käytetään edelleen metsästysvälineenä – myös vertauskuvallisessa merkityksessä, kuvaamaan asiakashankinnan kannalta tärkeimmän viestin kiteyttämistä.
Lue lisää 
    Hyvällä briiffillä vai hyvällä tuurilla? (avoin kirje mainostoimiston asiakkaalle)
Kuinka pakollisena kulueränä usein pidetty markkinointi käännetään kannattavuutta parantavaksi sijoitukseksi?
Lue lisää 
    Palvelumuotoilu on oksymoroni
Palvelumuotoilu on kaikkien huulilla oleva hype-termi, mystinen loitsu, joka ääneen lausuttuna saa aikaan huikeita tuloksia, luo kilpailuetua ja globaalia pöhinää.
Lue lisää 
			